Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Fredag

Av MB Chron - 27 november 2009 18:08

Fredag

 

Dagen i dag är fredag så klart

Nu gäller det att göra sig klar med fart

 

Äntligen är veckan till ända

NU skall allting hända

 

Fest och ha det kul

Bäst att göra sig mindre ful

 

Hela kvällen är det fullt ös

Sedan fram åt morgonen är det adjöss

 

Då man önskade att den sista rundan man ej hade gjort

Kvällen gick så fastligt fort

Av: ”MB Chron”

    

 
 
Thomas

Thomas

30 november 2009 14:32

Kul att du höre av dig! Inte många som bloggar eller pratar om sin stomi. Ja jag har ju inte fått min än.....Sitter här lite med andan i halsen och ska strax stickat till min radiolog för den första av 5 strålningar innan jag nästa vecka lägger mig på operationsbordet. Så du vi får väl se hur jag reagerar, men det ska bli skönt och lugnande att få bort cansern för min del. Eftersom den heller inte har spritt sig så har jag ju mycket goda chanser att se fram emot ett bra stomiliv. Ha de gott och hör av dig igen för det kommer nog jag att göra.

/Thomas

http://glasoklorid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MB Chron - 28 september 2013 19:18

Fråga: Håkan Ågren Tisdag 17 sept 13:09 Hejsan  Mitt namn är Håkan Har du någon gång provat Fitline vi har många tusentals som har fått underbara resultat. vill du veta mera kontakta mig på amilo@live.se     Svar: Ja jag har testat Fi...

Av MB Chron - 16 september 2013 19:15

Inflammatorisk tarmsjukdom Morbus Crohn och Ulcerös Kolit   Introduktion Inflammatorisk tarmsjukdom är ett samlingsnamn för Crohns sjukdom och ulcerös kolit. De behandlas och följs i första hand av medicinläkare, så kallade gastroenterologer. D...

Av MB Chron - 8 mars 2013 11:14

mamma Onsdag 6 mars 00:05 Hej! Misstänker att min dotter har morbus crohn. Hon har haft diarrè en längra tid och då även blod både i avföringen och även däremellan. hon har varit hos doktorn och tagit prover men inte fått svar än. Hon har inte on...

Av MB Chron - 1 januari 2013 15:11

Gott nytt år till er alla med hopp om ett friskt och glädjande år mitt 2012 har varit allt annat än bra. inte så mycket sjukdom som känslomässigt. jag vet att det är mycket lättare att ta sig genom svårigheter tillsammans än ensamma så va...

Av MB Chron - 11 maj 2012 16:58

Morbus Crohne   Sjukdomsförlopp Vanligtvis uppträder Crohns sjukdom i 20- till 30-årsåldern, men både barn och äldre människor kan få sjukdomen. Aktuella rapporter visar att sjukdomen blivit vanligare bland ungdomar. Vid Crohns sjukdom kan tarminf...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Google Översätt

Klocka

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

www.kvalitetskatalog.se

RSS

BESÖKSRÄKNARE

Hälsa bloggar

toppblogg

Blogtoplist.se

flag counter

free counters

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggar Topplista

Blogg Topplista

Blogglista.se

Blogglista.se

Superblog.se

Topplista.se

Topplista.se - Nätets bästa sajter

frisim blogg ping

Pinga Frisim

Besöksstatistik


Skapa flashcards