Alla inlägg den 2 december 2009

Av MB Chron - 2 december 2009 15:47

I dag har jag varit med min dotter på skolan.

Detta skulle vara varje förälders självklara syssla minst en gång per termin.

Man kan njuta av att vara med sitt barn och helt strunta i plikter och jobb.

Bara leka och ha det skönt.

Det är bara att släppa loss barnet i en själv så har man hur kul som helst.

Det är bara det att dagens barn är långt före en annan när man själv gick i skolan. Kunskapsmässigt menar jag.

Så där har min dag fortlöppt.

Och i morgon skall jag och dotra till sjukhuset för hon skall kolla synen.

Hon har dålig syn så det är en planerad kontroll.

 

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Google Översätt

Klocka

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

www.kvalitetskatalog.se

RSS

BESÖKSRÄKNARE

Hälsa bloggar

toppblogg

Blogtoplist.se

flag counter

free counters

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggar Topplista

Blogg Topplista

Blogglista.se

Blogglista.se

Superblog.se

Topplista.se

Topplista.se - Nätets bästa sajter

frisim blogg ping

Pinga Frisim

Besöksstatistik


Skapa flashcards