Alla inlägg den 6 december 2009

Av MB Chron - 6 december 2009 11:30

  

Drömmar

 

Jag sover och drömmer,

jag drömmer om dig!

 

Jag sover och drömmer,

tänker du på mig?

 

Var är du min vän?

var bor du just nu?

 

Jag längtar och väntar,

Det finns bara du!

 

Mitt hjärta det blöder.

Mitt öga är vått.

 

Jag känner mig ensam,

när jag ensam har gått.

 

Men du finns i mitt inre.

Du glöms aldrig bort

 

Fast jag aldrig får se dig.

Mitt liv är för kort!

Av: MB Chron

  

    

Av MB Chron - 6 december 2009 09:45

  

Klappar

 

Klappar hit

och klappar dit

vart skall detta sluta

 

Vi springer så fort

köper klappar på kort

Sedan det ta ett år att betala

 

Vi stressar så mycket

helt fel i mitt tycke

utan låt oss stilla få sitta

 

Nej julen är frid

vi måste ta oss tid

för varandra det är det viktiga

 

Men det spelar ingen roll

all springer åt sitt håll

Och ensam jag står här då kvar

Av: ”MB Chron”

     


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Google Översätt

Klocka

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

www.kvalitetskatalog.se

RSS

BESÖKSRÄKNARE

Hälsa bloggar

toppblogg

Blogtoplist.se

flag counter

free counters

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggar Topplista

Blogg Topplista

Blogglista.se

Blogglista.se

Superblog.se

Topplista.se

Topplista.se - Nätets bästa sajter

frisim blogg ping

Pinga Frisim

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards