Alla inlägg den 19 april 2010

Av MB Chron - 19 april 2010 17:38

Idag ringde min urologläkare och talade om att den senaste röntgen undersökningen visade att jag hade en lika stor sten kvar som sist jag var upp till Umeå.

Det blir att göra en ny resa till björkarnas stad.

Inte för att jag har något emot att åka till Umeå.

Men att måsta göra en ny ultraljuds sprängning för att få bort stenen.

Inte kul!

Någon gång i början av juni hade Sundsvall sin nästa vecka där.

Så det blir väll där som jag får åka upp ditt och skjuta.

Trots att jag redan har fått ut en sten som var runt 7 mm lång så har den tydligen bara delat sig på längden.

 

//Leif-Anders

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Google Översätt

Klocka

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

www.kvalitetskatalog.se

RSS

BESÖKSRÄKNARE

Hälsa bloggar

toppblogg

Blogtoplist.se

flag counter

free counters

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggar Topplista

Blogg Topplista

Blogglista.se

Blogglista.se

Superblog.se

Topplista.se

Topplista.se - Nätets bästa sajter

frisim blogg ping

Pinga Frisim

Besöksstatistik


Skapa flashcards