Alla inlägg den 27 september 2010

Av MB Chron - 27 september 2010 16:56

Järnbrist


MB chron sjuka kan i väldigt många fall

ha problem att produsera järn i blodet.

Jag har ett järnvärde som inte är att hänga i julgranen.

Läkarne har försökt med en massa tabletter

utan att det hjälper.

Så det enda som hjälper mig är en medecin

"Venofer". Denna kan ges i sprutor( Aj vad onte)

Eller som jag i droppform.

Orsaken för mig är enligt läkarna att eftersom järnet

produseras i tarmen och tarmen är sjuk och

inte kan ta upp alla näring så

bildas det mindre järn där.


Detta var lite kort om min järnbrist!

Ha en bra dag

/ Leif-Anders

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Google Översätt

Klocka

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

www.kvalitetskatalog.se

RSS

BESÖKSRÄKNARE

Hälsa bloggar

toppblogg

Blogtoplist.se

flag counter

free counters

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggar Topplista

Blogg Topplista

Blogglista.se

Blogglista.se

Superblog.se

Topplista.se

Topplista.se - Nätets bästa sajter

frisim blogg ping

Pinga Frisim

Besöksstatistik


Skapa flashcards